KOROMAČNO, HRVATSKA
Za potrebe našeg klijenta, tvrtke Holcim Hrvatska u cementari u Koromačnom proveli smo kompletnu nadogradnju sustava upravljanja. Suradnja je uključivala projektiranje sustava upravljanja, isporuku servera i kontrolnih ploča PLC, nadogradnju razdjelnika elektromotornih pogona (MCC) te puštanje u rad upravljačkog sustava CEMAT SW.
Novi sustav upravljanja baziran na tehnologiji Siemens PCS7 i CEMAT obuhvaća kompletnu proizvodnu liniju: od postrojenja za drobljenje do postrojenja za pakiranje.
Holcim Hrvatska dio je poznate svjetske grupacije LafargeHolcim Grupe, koja posluje u više od 80 zemalja širom svijeta te zapošljava 75 000 djelatnika. Osim spomenute tvornice cementa, u Hrvatskoj posjeduju i dva terminala za cement, tri tvornice betona i tri kamenoloma agregata.
Više o klijentu.
HOFUF, SAUDIJSKA ARABIJA
Saudijski proizvođač cementa, Saudi Cement Company angažirao je Montelektro za potrebe automatizacije željezničkog terminala namijenjenog prijevozu cementa koji uključuje isporuku, skladištenje i utovar cementa na vlak. Terminal posjeduje kapacitet utovara od 1000 tona po satu te mogućnost ukrcaja tereta na 16 vagona istovremeno.
U okviru ovoga projekta Montelektrovi stručnjaci su projektirali kompletan sustav upravljanja i distribuciju električne energije. Instalirali smo i isporučili rješenje za distribuciju niskog i srednjeg napona, dvije transformatorske stanice ukupne snage 4MVA, razdjelnike elektromotornih pogona MCC, izvedbeni dizajn s inteligentnim pokretačima motora te ABB-ov DCS sustav 800xA. Osim toga, uspješno smo implementirali sustav rasvjete i protupožarne zaštite, video nadzora i telefonske mreže u postrojenjima te pustili u rad upravljački sustav SW.
Saudi Cement Company je regionalni pionir u proizvodnji visoko kvalitetnog klinkera i cementa. Njihovi proizvodi nezaobilazni su dio mnogih zahtjevnih građevinskih projekata na Bliskom Istoku već više od pola stoljeća. Zahvaljujući dugoj i uspješnoj poslovnoj tradiciji, smatraju se jednom od najpouzdanijih kompanija na tom području.
Više o klijentu.
HOOGEZAND, NIZOZEMSKA
Nizozemska brodska kompanija Royal Bodewes jedna je od vodećih brodograditeljskih kompanija u Europi. Ova obiteljska tvrtka gradnjom brodova bavi se više od 200 godina, a specijalnost su im teretni brodovi nosivosti od 1 500 do 15 000 tona.
U svojoj floti, između ostalog, posjeduju i brod namijenjen prijevozu cementa. Brod „Furuvik“ opremljen je pneumatskim sustavom za pražnjenje tereta te dizajniran za rukovanje rasutog materijala, lebdećeg pepela te GGBFS-a. Kapacitet tovarnog prostora iznosi 6500 tona, a kapacitet utovara tereta je 1000 tona po satu. S druge strane, kapacitet istovara cementa u jednom satu rada iznosi 350 tona, a s dodatnim rotirajućim sustavom za mehaničko pražnjenje tereta u kamionima ili vlakovima 200 tona po satu.
Projekt automatizacije sustava obuhvaćao je projektiranje i implementaciju sustava upravljanja, instalaciju razdjelnika elektromotornog pogona MCC, implementaciju softvera za automatski ukrcaj i iskrcaj tereta te daljinsko održavanje putem GSM sustava. Osim automatiziranog procesa rada, isporučeno rješenje je klijentu omogućilo praćenje položaja broda i njegovog statusa u stvarnom vremenu te pohranu podataka u Cloud-u čineći ih dostupnim i na internetskoj aplikaciji.
Više o klijentu.
SINGAPUR
Luka Jurong u Singapuru jedna je od vodećih azijskih pristaništa za prihvat i isporuku rasutog, tekućeg generalnog i kontejnerskog tereta koje u njihovu zemlju dovoze brodovi iz cijelog svijeta. Luka je opremljena najmodernijim strojevima i tehnologijom koja omogućava brz i pouzdan sustav upravljanja teretom. Stroj IBAU namijenjen je za istovar glomaznog materijala s brodova, poput OPC-a, mješavine OPC-a, GGBFS-a i lebdećeg pepela. Specijalne naprave kao što su okomiti, vodoravni i vijčani transporter omogućavaju prijenos materijala iz brodskog skladišta na transportnu traku.
Djelokrug rada Montelektrovih stručnjaka na ovome projektu podrazumijevao je kreiranje sustava upravljanja, projektiranje i isporuku električnog spremnika koji uključuje transformator, razdjelnik elektromotornog pogona MCC, PLC te kontrolnu sobu. Osim toga, singapurskom klijentu smo isporučili i sustav upravljanja za automatsko iskrcavanje brodova koji omogućava trodimenzionalni prikaz položaja broda u stvarnom vremenu te sustav za izbjegavanje sudara.
Više o klijentu.