Više
O nama

Podrška Kupcima

Visoki profesionalni standardi i orijentiranost prema kupcima nezaobilazni su dio naše poslovne kulture. Izuzetno nam je bitno da naši sustavi funkcioniraju besprijekorno i nakon puštanja u rad. Stoga svojim kupcima nudimo usluge redovnog i interventnog održavanja i time omogućavamo brzu, pravodobnu i adekvatnu podršku u otklanjanju svih postojećih i potencijalnih problema.

 

Redovno održavanje uključuje:

  • Obuku djelatnika odjela održavanja i proizvodnje o radu s ugrađenim sustavima automatizacije
  • Savjetovanje pri planiranju redovitog održavanja, investicija za aktivnosti održavanja te ugradnji novih sustava automatizacije
  • Planirane izmjene, intervencije te analize procesa prema zahtjevima i opisu Naručitelja
  • Preventivne pregled i održavanje sustava SCADA i industrijske mreže

 

Interventno održavanje uključuje:

  • Telefonsko dežurstvo tijekom radnog vremena ili 24/7
  • Brzu intervenciju u pogonu

 

Ugovore o održavanju potpisujemo na period od jedne do pet godina. Osim gore navedenog, kupci dobivaju i pristup SLA portalu koji je dostupan na našoj internetskoj stranici, a na kojoj je moguće pratiti periodične aktivnosti održavanja i godišnjih posjeta pogonu.